Sığorta əməliyyatlarına dəstək şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Müştəri xidmətləri və sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi departamenti, Sığorta əməliyyatlarına dəstək şöbəsi
Son müraciət tarixi : 12 sentyabr 2025
Vəzifə Öhdəlikləri:
• Şirkətə daxil olan sənədlərin elektron sistemdə qeydiyyatı və müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi;
• Sığorta müqavilələri, şəhadətnamələr və əlavələrin toplanması və skan surətlərinin IT platformasına yüklənməsi;
• Çatışmayan sənədlərin geri alınması üçün müştərilərlə əlaqə qurulması və danışıqların aparılması;
• Sənədlərin arxivləşdirilməsi;
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: Tələb olunmur.
Təhsili: İstənilən ixtisas üzrə ali təhsil tələb olunur.
Dil bilikləri: Azərbaycan dili:əla , İngilis dili:orta , Rus dili:əla
Kompüter bilikləri: MS Outlook:əla , MS Excel:orta , MS Word:əla
Üstünlüklər: Xarici dil biliyi; Müştərilərlə iş bacarığı; Səlis danışıq və yazı qabiliyyəti
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma; Müştəri yönümlülük; İnam yaratma; Komanda işi; Əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük; Məlumat əldəetmə; Problem həlletmə; Analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı.
Biz nə təklif edirik:
*Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.