İnzibati işlər şöbəsinin baş mütəxəssisi
İnzibati işlər şöbəsi
Son müraciət tarixi: 24 dekabr 2024
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Binada lazımi təmir ehtiyacları üçün smetalarının tərtib edilməsini təşkil etmək;
- Binanın texniki qurğularının (havalandırma, qazanxana, liftlər və s.) fasiləsiz fəaliyyətini təmin etmək;
- Fəaliyyəti zamanı əməliyyat riski və ya insident aşkar etdikdə, müvafiq daxili normativ sənədlə müəyyən edilmiş qaydada və müddətdə bu barədə əlaqəli strukturun məlumatlandırılmasını təmin etmək;
- Qazlaşdırma, elektrikləşdirmə, su təchizatı, yanğınsöndürmə normalarını bilmək;
- Təmir-tikinti normalarını bilmək;
- Tikinti üzrə texniki sənədlərin hazırlamaq;
- Tender və koterovkalarda iştirak edən şirkətlərin sənədlərinin vaxtında və düzgün verilməsinə nəzarət;
- Təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Regionlarda yeni ofislərin açılması.
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: Təmir-tikinti sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi tələb olunur
Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla
Kompüter bilikləri: MS Office: əla
İmtiyazlar:
- Sizin və ailənizin sağlamlığını qorumaq üçün tibbi sığorta paketləri
- Korporativ həyat sığortası / Ağır xəstəliklər qarşı sığorta
- Parkinq
- Fərdi inkişaf planları
* Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.