• (012) 942

  • office@pasha-life.az

  • 09:00 - 18:00

  • I-V gün

Bİz kİmİk ?

ŞİRKƏT HAQQINDA

“PAŞA Holding” şirkətlər qrupuna daxil olan “PAŞA Həyat Sığorta” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 24.11.2010-cu il tarixdə Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına alınaraq Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 14.02.2011-ci il tarixli lisenziyası əsasında həyat sığortası sahəsi üzrə xidmətlərin həyata keçirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.

Təsis olunduğu zaman “PAŞA Həyat Sığorta” ASC-nin nizamnamə kapitalı 7.000.000 (yeddi milyon) AZN təşkil edirdisə, fəaliyyətinin ilk 3 ilinin nəticəsi olaraq Cəmiyyətin nizamnamə kapitalı 5,75 dəfə artırılaraq, hazırda 40.250.000 (qırx milyon iki yüz əlli min) manata çatdırılmışdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC dinamik inkişaf edən universal həyat sığortası şirkəti olmaqla hazırda Azərbaycan Respublikasının Sığorta qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş həyat sığortası sinfinə aid olan bütün növ məhsulları müştərilərinə təqdim edir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır

Şirkətimizin bir sıra göstəriciləri

147
Ödənişlər (mln. AZN)
53
Bazar payı %
163
Aktivlər (mln. AZN)
150
Əməkdaşlar

BİZİ FƏQRLƏNDİRƏN AMİLLƏR

BİZİ NİYƏ SEÇMƏLİSİNİZ

Bazar lideri

Sağlam maliyyə durumu

Geniş çeşidli sığorta məhsulları

Sərfəli məhsul şərtləri

Keyfiyyətli müştəri xidməti

Sığorta ödənişlərinin tam vaxtında icrası

PAŞA Həyat

Hesabatlar

Şirkətin hesabatlarını qeyd edilən illər üzrə yükləyə bilərsiniz

BİZİM MÜKAFATLAR

PAŞA Həyat

Customer Relationship Excellence Azerbaijan

“PAŞA Həyat” Böyük Britaniyanın nüfuzlu şirkəti “Luxury Lifestyle” tərəfindən 2016 cı il üçün “Customer Relationship Excellence Azerbaijan” nominasiyası üzrə mükafatlandırılıb

PAŞA Həyat

“Milli irs”

 

“PAŞA Həyat” Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən “Milli irs” mükafatı ilə mükafatlandırılıb

PAŞA Həyat

Ən yaxşı müştəri münasibətləri

 

“PAŞA Həyat” “FIAR 2016 - Beynəlxalq Sığorta və Təkrarsığorta Forumu”nda “Ən yaxşı müştəri münasibətləri ” xüsusi beynəlxalq mükafata layiq görülüb. 

Karyera

BİZƏ QOŞUL

Mövcud vakansiyalar
  • Sığorta riski və ehtiyatların hesablanması şöbəsinin baş mütəxəssis-aktuarisi

      Struktur bölmə: Risklərin idarəedilməsi departamenti,Sığorta riski və ehtiyatların hesablanması şöbəsi
      Vəzifə: Sığorta riski və ehtiyatların hesablanması şöbəsinin baş mütəxəssis-aktuarisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 25 may 2019

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Risk iştahasının müəyyənləşdirilməsinə dair təkliflər vermək;
      2. Cəmiyyətin qəbul etdiyi risk səviyyələri üzrə kənarlaşmalar barədə bir başa rəhbərinə məlumat vermək və onların aradan qaldırılması üzrə tədbirlər planının icrasına nəzarət etmək;
      3. Sığorta riskləri üzrə hesabatların qaydalar çərçivəsində hazırlanmasını həyata keçirmək;
      4. Daxili alətlərin/modellərin yaradılmasına, tətbiq edilməsinə və təkmilləşdirilməsində iştirak etmək.
      5. Cəmiyyətin sığorta öhdəlikləri üzrə ehtiyatlarının hesablanmasını (Maliyyə Hesabtlarının Beynəlxalq Standartına uyğun və Nəzarət orqanının tələblərinə əsasən) aparmaq
      6. Maliyyə Hesabtlarının Beynəlxalq standartına uyğun olaraq formalaşdırılmış sığorta öhdəlikləri üzrə ehtiyatların adekvatlığını ölçmək.
      7. Şöbənin əsasnaməsindən irəli gələn digər vəzifələri yerinə yetirmək.
      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: İqtisadiyyat, Maliyyə, Riyaziyyat, Tətbiqi riyaziyyat, Kibernetika
      Dil bilikləri: İngilis dilini orta səviyyədə bilməlidir
      Üstünlüklər: Sığorta sahəsində 1 il iş təcrübəsi. Aktuar sertifikasiya imtahanlarında iştirak.
      Kompüter bilikləri: MS Office (MS Excel yüksək səviyyədə olmaqla)
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, problem həlletmə, geniş perspektiv.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       
       
  • İnzibati işlər şöbəsi - Əməyin mühafizəsi üzrə mühəndis

      Struktur bölmə: Maliyyə departamenti,İnzibati işlər şöbəsi
      Vəzifə: Əməyin mühafizəsi üzrə mühəndis
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 30 may 2019

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Müəssisədə əməyin mühafizəsi işinin təşkil etmək və əlaqələndirmək
      2. Müəssisənin işçiləri tərəfindən əməyin mühafizəsi üzrə qanunvericilik və digər normativ hüquqi aktlara əməl edilməsinə nəzarət etmək
      3. Şirkətdə bədbəxt hadisələrin, peşə xəstəliklərinin qarşısının alınması və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə profilaktik tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirilməsini təşkil etmək
      4. İşəgötürənə və işçilərə əməyin mühafizəsi üzrə məsləhətlər vermək
      5. İşçilərin əməyin mühafizəsinə dair təlimatlarını işləyib hazırlamaq və tətbiq etmək
      6. Yeni işə qəbul olunmuş işçilərə əməyin mühafizəsinə dair giriş təlimatı keçmək.
      7. İşçilərə əməyin mühafizəsinə, texniki təhlükəsizliyə dair növbəti və növbədən kənar təlimat keçmək
      8. Təlimat jurnallarının imzalanmasına nəzarət etmək
      9. Əməyin mühafizəsinə dair illik tədbirlər planı hazırlamaq və razılaşdırmaq və icrasına nəzarət etmək
      10. İşçilərin əməyin mühafizəsinə dair bilik səviyyəsinin yoxlama protokollarının hazırlanmasına nəzarət etmək
      11. Daxili qrafikə uyğun, şirkətdə əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik işinin vəziyyətini yoxlamaq
      12. Tələb olunan peşə sahiblərinə tibbi müayinələr təşkil etmək və nəzarət etmək
      13. Obyektin təmiri, ventilyasiya, işıqlandırma, yanğın təhlükəsizliyi və sanitar-məişət şəraitinin yaradılması layihələrinə nəzarət etmək
      14. İşçilərin sağlam və təhlükəsiz iş şəraiti ilə təmin edilməsinə nəzarət etmək.
      15. Əməyin mühafizəsinə dair yazılı göstərişlər vermək və icrasına nəzarət etmək
      16. İşçilərin, əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik və yanğın təhlükəsizliyi haqqında biliklərinin yoxlanması işinə nəzarət etmək
      17. İşçilərin şikayət və təkliflərinin qeydiyyatını aparmaq və tabe olduğu şəxsə təqdim etmək
      18. Gün ərzində şirkət binasına baxış keçirmək, əməyin mühafizəsi üzrə sənədlərlə tanış olmaq;
      19. İşəgötürən və ya onun vəzifəli şəxsləri ilə razılaşmaqla əməyin mühafizəsi vəziyyətinin yoxlanılmasına müvafiq mütəxəssisləri cəlb etmək;
      20. Rəhbərinin tapşırığı ilə əməyin mühafizəsi məsələləri müzakirə edilərkən dövlət orqanlarında və ictimai təşkilatlarda müəssisəni təmsil etmək.
      21. Baş ofisdə, yeməkxanada sanitar gigiyena qaydalarına nəzarət etmək
      22. Aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq və tabe olduğu şəxsə təqdim etmək

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası:istənilən ixtisas üzrə ali təhsil və SƏTƏM üzrə təlimlərdə iştirak tələb edilir
      Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla, İngilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməlidir.
      Üstünlüklər: Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi üzrə beynəlxalq sertifikatların olması (IOSH, NEBOSH, OHSAS 18001:2007, COSHH və s) üstünlük hesab edilir.
      Kompüter bilikləri: MS Office
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, keyfiyyət yönümlülük.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Satış və Analitika şöbəsi - Satış və analitika şöbəsinin baş mütəxəssisi

      Struktur bölmə: Satış departamenti,Satış və Analitika şöbəsi
      Vəzifə: Satış və analitika şöbəsinin baş mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 31 may 2019

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Analitik və əməliyyat hesabatları üçün müvafiq məlumatların vahid məlumat bazasına toplanması;
      2. Yeni satış imkanlarının araşdırılması və üzə çıxarılması üçün faydalı ola biləcək xarici məlumat mənbələrinin (external data sources) müəyyən edilməsi və məlumatların əldə edilməsi üçün təkliflərin verilməsi;
      3. Məhsullar üzrə mövcud satış / müştəri bazasının müxtəlif yönümlü seqmentlər (iqtisadi, coğrafi, demoqrafik, davranış, gəlirlilik və s.) üzrə analitik təhlilinin aparılması, gizli trend və imkanların aşkarlanması və hədəflənən müştəri/alıcı profillərinin (buyer profiles) müəyyən edilməsi;
      4. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və mövcud müştərilərin saxlanılması məqsədilə müştərilərin davranış məlumatlarının təhlil edilməsi (customer behavioral data analysis) və nəticələr əsasında təkliflərin hazırlanması;
      5. Müştərilərin tələblərinə uyğun məhsul və təkliflərin hazırlana bilməsi üçün daxili və xarici məlumat bazaları, həmçinin müştərilərin davranış məlumatları əsasında müştərilərin ehtiyac analizlərinin aparılması və nəticələrin təqdim edilməsi;
      6. Müxtəlif kriteriyalar əsasında lidlərin yaradılması, müvafiq sistemlərə yüklənməsi və satış/marketinq işçilərinə təhkim edilməsi;
      7. Daxili və xarici məlumat mənbələrinin (data sources) analizi əsasında həyata keçirilən marketinq kampaniyalar və yaradılmış lidlər (sales leads) üzrə nəticələri və effektivliyin təhlil edilməsi və təkmilləşdirmə üzrə yeni təkliflərin verilməsi;
      8. Məlumatların sistemlərdə düzgün daxil edilməsi və saxlanması ilə bağlı nəzarətedici mexanizmləri tətbiq edilməsi, problemləri üzə çıxararaq həllinin təmin edilməsi;
      9. Çarpaz satış yönümlü imkanların üzə çıxarılması üçün məhsullar üzrə mövcud məlumat bazalarının təhlili və trendlərin aşkarlanması, həmçinin çarpaz satış yönümlü həyata keçirilən işlərin nəticələri və effektivliyi barədə hesabatların hazırlanması;
      10. Tələblər əsasında müvafiq məlumatların analizini həyata keçirilməsi, müvafiq statistik modellərin qurulması və nəticələr barədə hesabatların hazırlanması və vizuallaşdırılması;
      11. Satış işçiləri üzrə təyin edilmiş hədəflər, satış / performans göstəriciləri üzrə həftəlik, aylıq, rüblük və illik analitik hesabatların hazırlanması və vizuallaşıdırlması;

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: Riyaziyyat, Kibernetika, Statistika və ya İnformasiya texnologiyaları ixtisasları üzrə ali təhsil tələb olunur
      Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini əla səviyyədə bilməlidir
      Üstünlüklər: Tableau və SPSS biliyi üstünlükdür
      Kompüter bilikləri: PowerBI, MSSQL(T-SQL), R, MS Office
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, məlumat əldəetmə, problem həlletmə.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       
       
  • Marketinq və məhsulun inkişafı şöbəsi - Marketinq və məhsulun inkişafı şöbəsinin mütəxəssisi

      Struktur bölmə: Satış kanalları və marketinq departamenti,Marketinq və məhsulun inkişafı şöbəsi
      Vəzifə: Marketinq və məhsulun inkişafı şöbəsinin mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 22 may 2019

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Qəbul olunmuş marketinq siyasətinə uyğun olaraq daimi bazar araşdırmaları aparmaq, mövcud məhsul və xidmətlərin yeni bazarlarını, onların bazar qiymətlərini və müştəri qruplarını müəyyənləşdirmək;
      2. Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analiz edilməsi, bazarın dinamikasını, bazardakı rəqibləri və rəqiblərin məhsullarındakı inkişafı izləmək və bunlar ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq;
      3. Müştərilərin tələblərinə uyğun olaraq yeni məhsul yaratma fikirlərini formlaşdıraraq təkliflər paketi hazırlamaq;
      4. Potensial rəqiblərin araşdırılması və onlar üzrə məlumat bazası yaradılmasını təşkil etmək və bu məlumat bazasını mütəmadi olaraq təkmilləşdirmək;
      5. Partnyorların istəyinə əsasən təkliflər hazırlamaq;
      6. Məhsularl üzrə təqdimatlar hazırlamaq.

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə ali təhsil tələb edilir
      Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq və yazma qabiliyyəti (ingilis dili arzuolunandır)
      Üstünlüklər: Sığorta sahəsində və məhsul yaratma üzrə təcrübə üstünlük hesab edilir
      Kompüter bilikləri: MS Office
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, inam yaratma, komanda işi və əməkdaşlıq, müştəri yönümlülük, geniş perspektiv, planlaşdırma

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası