• (012) 942

  • office@pasha-life.az

  • 09:00 - 18:00

  • I-V gün

Bİz kİmİk ?

ŞİRKƏT HAQQINDA

“PAŞA Holding” şirkətlər qrupuna daxil olan “PAŞA Həyat Sığorta” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 24.11.2010-cu il tarixdə Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına alınaraq Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 14.02.2011-ci il tarixli lisenziyası əsasında həyat sığortası sahəsi üzrə xidmətlərin həyata keçirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.

Təsis olunduğu zaman “PAŞA Həyat Sığorta” ASC-nin nizamnamə kapitalı 7.000.000 (yeddi milyon) AZN təşkil edirdisə, fəaliyyətinin ilk 3 ilinin nəticəsi olaraq Cəmiyyətin nizamnamə kapitalı 5,75 dəfə artırılaraq, hazırda 40.250.000 (qırx milyon iki yüz əlli min) manata çatdırılmışdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC dinamik inkişaf edən universal həyat sığortası şirkəti olaraq hazırda Azərbaycan Respublikasının Sığorta qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş həyat sığortası siniflərinə aid olan bütün növ məhsulları müştərilərinə təqdim edir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır

Şirkətimizin bir sıra göstəriciləri

147
Ödənişlər (mln. AZN)
53
Bazar payı %
163
Aktivlər (mln. AZN)
150
Əməkdaşlar

BİZİ FƏQRLƏNDİRƏN AMİLLƏR

BİZİ NİYƏ SEÇMƏLİSİNİZ

Bazar lideri

Sağlam maliyyə durumu

Geniş çeşidli sığorta məhsulları

Sərfəli məhsul şərtləri

Keyfiyyətli müştəri xidməti

Sığorta ödənişlərinin tam vaxtında icrası

PAŞA Həyat

Hesabatlar

Şirkətin hesabatlarını qeyd edilən illər üzrə yükləyə bilərsiniz

BİZİM MÜKAFATLAR

PAŞA Həyat

Customer Relationship Excellence Azerbaijan

“PAŞA Həyat” Böyük Britaniyanın nüfuzlu şirkəti “Luxury Lifestyle” tərəfindən 2016 cı il üçün “Customer Relationship Excellence Azerbaijan” nominasiyası üzrə mükafatlandırılıb

PAŞA Həyat

“Milli irs”

 

“PAŞA Həyat” Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən “Milli irs” mükafatı ilə mükafatlandırılıb

PAŞA Həyat

Ən yaxşı müştəri münasibətləri

 

“PAŞA Həyat” “FIAR 2016 - Beynəlxalq Sığorta və Təkrarsığorta Forumu”nda “Ən yaxşı müştəri münasibətləri ” xüsusi beynəlxalq mükafata layiq görülüb. 

Karyera

BİZƏ QOŞUL

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC-də mövcud və potensial insan resurslarına verilən dəyər ön planda tutulmaqla strateji məqsədlərə xidmət edən, yerli qanunvericiliyin və beynəlxalq təcrübənin tələblərinə tam cavab verən insan resursları idarəçiliyi tətbiq edilməkdədir.
Yüksək dəyərlərə malik olan “PAŞA Həyat” ailəsinin hər bir fərdi özü, digər komanda yoldaşları və təmsil etdiyi qurum üçün ən uğurlu nəticəni əldə etmək məqsədilə peşəkarlıqlarını və fərdi göstəricilərini daima inkişaf etdirməkdədir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC-də işə qəbul, yeni işçilərin adaptasiyası, xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi, işçilərin təlim və inkişafı, maddi və qeyri-maddi motivasiya proqramları, müxtəlif ictimai maarifləndirmə tədbirləri məhz bu peşəkar inkişafa dəstək verməklə ümumi strateji məqsədlərə xidmət etməkdədir. Zəhmət olmasa, CV-nizi  cv@pasha-life.az ünvanına göndərin.

PAŞA Həyat

Mövcud vakansiyalar
  • Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsi - Baş mütəxəssis
      Struktur bölmə: Anderraytinq və qiymətləndirmə departamenti, Qiymətləndirmə və portfel analizi şöbəsi

      Vəzifə: Baş mütəxəssis

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 16 iyul 2018-ci il

      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)

      İş saatları (iş rejimi): 09:00- 18:00

      Vəzifənin öhdəlikləri
      1. Müvafiq sığorta məhsulları üzrə Cəmiyyətin tarif siyasətini müəyyən etmək, sığorta və təkrarsığorta üzrə baza tarif siyasətinin formalaşdırılması və iqtisadi əsaslandırılmasının metodologiyasının işlənib hazırlanması;
      2. Zərərlilik əmsalının hesablanmasının həyata keçirilməsində qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi və idarə edilməsi sahəsində təkliflərin hazırlanması;
      3. Sığorta məhsulları portfelinin akkumulyasiya və diversifikasiya baxımından təhlili və zərərliliyinin qiymətləndirilməsi;
      4. Şöbədaxili riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və aradan qaldırmaq;
      5. Sığortaçının könüllü sığorta sinifləri üzrə sığorta qaydalarındakı şərtlərin iqtisadi əsaslandırılması;
      6. Həyatın yığım sığortası müqavilələri üzrə sığortaolunanlara verilən borcların son həddinin müəyyən olunması;
      7. Müxtəlif sığorta məhsulları üzrə qiymətlərin və hesablamaların elektron sistemə inteqrasiya olunması və təkmilləşdirilməsi prosesində iştirak etmək;
      8. Partnyor banklara və digər təşkilatlara qiymət təklifinin təqdim olunmasına nəzarət;
      9. Təkrarsığorta üzrə şəxsi tutumun müəyyən edilməsi metodologiyasının işlənib hazırlanması və təkliflərin verilməsi;
      10. Müxtəlif  sığorta məhsulları üzrə kalkulyatorların yaradılması və yenilənməsi işinə nəzarət;
      11. Müvafiq sığorta məhsulları üzrə xitam prosesinin işlənib hazırlanması və sistemə inteqrasiyasının təmin olunması.


      Namizədə olan tələblər

      İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: Riyaziyyat, iqtisadiyyat və ya statistika sahələri üzrə bakalavr təhsili tələb olunur, magistr təhsili üstünlükdür.
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməlidir.
      Kompüter bilikləri: MS Office, (MS Office Excel-VBA üstünlükdür).
      Üstünlüklər: Aktuari akkreditasiyasının olması, Aktuar hesablamaları üzrə yerli və ya beynəlxalq imtahanların verilməsi ( SOA, CAS) üstünlükdür.
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Yüksək analitik düşünmə qabiliyyəti; riyazi məntiq; şöbədaxili risklərə nəzarət etmək və onları qiymətləndirmək bacarığı; proqnoz vermə bacarığı, məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı; danışıqlar aparmaq bacarığı; ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlumatın düzgün ötürülmə bacarığı; yazı qabiliyyəti; konfliktlərin/stresin idarə edilməsi; etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik; komanda ilə işləyə bilmək; aktiv öyrənmə bacarığı (özünütəkmilləşdirmə); məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı); təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.

      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “Qiymətləndirmə və portfel analizi” mövzusu ilə cv@pasha-life.az elektron ünvanına göndərilməlidir.

      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
  • İnzibati işlər şöbəsi - Texniki dəstək üzrə assistent

      Struktur bölmə: İnzibati işlər şöbəsi

      Vəzifə: Texniki dəstək üzrə assistent

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 22 iyul 2018-ci il

      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)

      İş saatları (iş rejimi): 09:00- 18:00

      Vəzifənin öhdəlikləri
      - İsitmə, soyutma, havalandırma və kanalizasiya sistemlərinə xidmətin göstərilməsi, lazım olduqda kənar təchizatçıların işə cəlb edilməsi
      - Şirkətə məxsus mebel, avadanlıq və inventarda texniki nasazlıqların aradan qaldırılması, lazım olduqda kənar təchizatçıların işə cəlb edilməsi
      - İnzibati xidmətlər göstərən kənar təşkilatların işinin keyfiyyətli və vaxtında həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi
      - Ofisdə və ondan kənarda yığıncaqların, korporativ tədbirlərin keçirilməsi üçün verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi
      - Şirkətin ofisi daxilində mütəmadi baxışların keçirilməsi, baş vermiş nasazlıqlarla bağlı rəhbərliyin məlumatlandırılması və nasazlıqların aradan qaldırılması istiqamətində işlərin görülməsi
      - Şirkətdaxili yük daşınmalarının həyata keçirilməsi, məişət tullantılarının daşınması
      - Köçürülmə və ofisdaxili quraşdırılma məsələlərinin həll edilməsi
      - Şirkət əməkdaşlarına inzibati xidmətlərin göstərilməsi
      - Birbaşa rəhbərinin və departament direktorunun göstərişi əsasında digər işlərin görülməsi


      Namizədə olan tələblər

      İş təcrübəsi: Texniki və inzibati funksiyaların icrasında minimum 1-il iş təcrübəsi.
      Təhsili/ixtisası: Orta təhsil və ya peşə ixtisası.
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili.
      Üstünlüklər: MS Office Proqram paketi ilə işləmək üstünlük sayılır, Rus dili biliyi üstünlük sayılır.

      Fərdi keyfiyyət tələbləri:

      Komandada və minimal kontrol altında işləmək bacarığı;
      Ünsiyyət qurma bacarığı;
      İcraçılıq;
      Təşəbbüskarlıq;
      Düzgünlük;
      Məsuliyətlilik.


      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.

      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “İnzibati işlər şöbəsinin Texniki dəstək üzrə assistent” mövzusu ilə cv@pasha-life.az elektron ünvanına göndərilməlidir.

      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.