10 il sizinlə birlikdə

Bİz kİmİk ?

ŞİRKƏT HAQQINDA

“PAŞA Holding” şirkətlər qrupuna daxil olan “PAŞA Həyat Sığorta” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 24.11.2010-cu il tarixdə Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına alınaraq Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 14.02.2011-ci il tarixli lisenziyası əsasında həyat sığortası sahəsi üzrə xidmətlərin həyata keçirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.

Təsis olunduğu zaman “PAŞA Həyat Sığorta” ASC-nin nizamnamə kapitalı 7.000.000 (yeddi milyon) AZN təşkil edirdisə, fəaliyyətinin ilk 3 ilinin nəticəsi olaraq Cəmiyyətin nizamnamə kapitalı 5,75 dəfə artırılaraq, hazırda 40.250.000 (qırx milyon iki yüz əlli min) manata çatdırılmışdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC dinamik inkişaf edən universal həyat sığortası şirkəti olmaqla hazırda Azərbaycan Respublikasının Sığorta qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş həyat sığortası sinfinə aid olan bütün növ məhsulları müştərilərinə təqdim edir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır.

"PAŞA Həyat Sığorta" ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır

Şirkətimizin bir sıra göstəriciləri

147
Ödənişlər (mln. AZN)
53
Bazar payı %
163
Aktivlər (mln. AZN)
150
Əməkdaşlar

BİZİ FƏQRLƏNDİRƏN AMİLLƏR

BİZİ NİYƏ SEÇMƏLİSİNİZ

Bazar lideri

Sağlam maliyyə durumu

Geniş çeşidli sığorta məhsulları

Sərfəli məhsul şərtləri

Keyfiyyətli müştəri xidməti

Sığorta ödənişlərinin tam vaxtında icrası

PAŞA Həyat

Hesabatlar

Şirkətin hesabatlarını qeyd edilən illər üzrə yükləyə bilərsiniz

BİZİM MÜKAFATLAR

PAŞA Həyat

Customer Relationship Excellence Azerbaijan

“PAŞA Həyat” Böyük Britaniyanın nüfuzlu şirkəti “Luxury Lifestyle” tərəfindən 2016 cı il üçün “Customer Relationship Excellence Azerbaijan” nominasiyası üzrə mükafatlandırılıb

PAŞA Həyat

“Milli irs”

 

“PAŞA Həyat” Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən “Milli irs” mükafatı ilə mükafatlandırılıb

PAŞA Həyat

Ən yaxşı müştəri münasibətləri

 

“PAŞA Həyat” “FIAR 2016 - Beynəlxalq Sığorta və Təkrarsığorta Forumu”nda “Ən yaxşı müştəri münasibətləri ” xüsusi beynəlxalq mükafata layiq görülüb. 

Karyera

BİZƏ QOŞUL

Mövcud vakansiyalar
  • Layihələrin idarəolunması şöbəsi - Layihələrin idarəolunması şöbəsinin mütəxəssisi

      Struktur bölmə: Strategiya və investisiya departamenti,Layihələrin idarəolunması şöbəsi
      Vəzifə: Layihələrin idarəolunması şöbəsinin mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00

      Son müraciət tarixi: 07.02.2020

      Vəzifə Öhdəlikləri:

      1.Qüvvədə olan təlimat və qaydalara əsasən Departament tərəfindən şöbəyə dair sənədlərin operativ və keyfiyyətli hazırlanması, onların icrasını və şöbə daxilində kargüzarlığın aparılmasını təşkil etmək;
      2. Daxili və xarici istifadəçilərə təqdim etmək üçün şöbənin fəaliyyətinə aid hesabatların hazırlanması;   
      3. Cəmiyyətin filialları, nümayəndəlikləri və agentləri ilə planlaşdırma və layihələrin idarə olunması sahəsinə aid işləri təşkil etmək və həyata keçirmək;
      4. Şirkət üzrə aparılan əməliyyatların vahid İT platforması üzərində proqram təminatının yaradılması layihələrində iştirak etmək;
      5. Layihə üzrə bütün zəruri sənədləşdirmə işlərinin, onların aidiyyatı sturukturlar ilə əlaqələndirilməsini, o cümlədən, layihə üzrə dəyişikliklərin icrasını təmin etmək;
      6. Layihə üzrə aparılan işlərin müəyyən olunmuş norma və standartlara, layihə planına və büdcəsinə uyğun olmasını təmin etmək;
      7. Layihələrin idarə olunması üzrə işçi qrupun formalaşmasında və işlərin icrasında iştirak etmək;
      8. Layihələr üzrə tender və müsabiqələrin təşkilində və keçirilməsində iştirak etmək;
      09. Layihə üzrə məlumatların toplanmasını, təhlilini aparılması və layihə büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etmək
      10. Şirkət üzrə layihələrin planlarının və büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etmək;
      11. Şirkət üzrə layihələrin konsepsiyasının hazırlanmasında iştirak etmək.
      12. Şirkətin illik Əməliyyat Planının tərtibatı (layihə və fəaliyyətlərin toplanması, komplektləşdirilməsi,    büdcənin    yığılması, prioritetləşdirmə prosesində iştirak, qrafiklərin razılaşdırılması və s.) prosesini həyata keçirmək;
      13. Əməliyyat Planının aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək və monitorinq nəticələri üzrə İdarə Heyətinə hesabatlılığı təmin etmək;
      14. Əməliyyat Planı prosesinə dəyişikliklər, əlavələr, forma və yanaşmaların təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərini vermək və razılaşdırılmış yenilikləri tətbiq etmək.

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Layihələrin idarəolunması sahəsi üzrə ən azı 1 iş təcrübəsi
      Təhsili/ixtisası: İstənilən sahə üzrə bakalavr dərəcəsi
      Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis (əla) və Rus dili (orta)
      Üstünlüklər: Agile Layihələrin idarəolunması sahəsində hər hansı sertifikatın olması 
      Kompüter bilikləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, geniş perspektiv, təsirgöstərmə, planlaşdırma:

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Korporativ katiblik şöbəsi - Korporativ katiblik şöbəsinin mütəxəssis-hüquqşünası

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti,Korporativ katiblik şöbəsi
      Vəzifə: Korporativ katiblik şöbəsinin mütəxəssis-hüquqşünası
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 01.02.2021


      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının (komitə, komissiya) iclaslarının müvafiq prosedur və qaydalara uyğun təşkil edilməsi, iclas məlumatlarının, sənədlərinin və hesabatlarının qəbul, konsolidasiya və hazır edilməsində iştirak etmək;
      2. İclaslar üçün tələb olunan məlumatların Şirkətin funksional bölmələrindən əldə edilməsi, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatların ümumiləşdirilməsi, sistemləşdirilməsi və təhlil edilməsində iştirak etmək.
      3. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının qərarlarının reyestrininin aparılmasında, qərar və tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarətdə iştirak etmək
      4. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının iclaslarına təqdim olunmuş məsələlərin lazımi tələblərə və limitlərə cavab verməsinə nəzarətdə iştirak etmək
      5. Nəzarət orqanları tərəfindən gələn müraciət və sorğuların koordinasiyasında iştirak etmək.
      6. Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.


      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 1 il təcrübə tələb olunur
      Təhsili/ixtisası: Hüquq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, Rus dili: orta, İngilis dili: əla
      Üstünlüklər: Korporativ katiblik və korporativ idarəetmə sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir.
      Kompüter bilikləri: MS Office:orta
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, qətiyyətlilik, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, məlumat əldəetmə.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Korporativ katiblik şöbəsi - Korporativ katiblik şöbəsinin baş mütəxəssis-hüquqşünası

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti,Korporativ katiblik şöbəsi
      Vəzifə: Korporativ katiblik şöbəsinin baş mütəxəssis-hüquqşünası
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 01.02.2021


      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının (komitə, komissiya) iclaslarının müvafiq prosedur və qaydalara uyğun təşkil edilməsini, iclas məlumatlarının, sənədlərinin və hesabatlarının qəbul, konsolidasiya və hazır edilməsini təmin etmək;
      2. İclaslar üçün tələb olunan məlumatları Şirkətin funksional bölmələrindən əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək.
      3. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının qərarlarının reyestrini aparmaq, qərar və tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək və icra vəziyyəti barədə məruzə etmək;
      4. Şirkətin nəzarət, idarəetmə və icra orqanlarının, habelə digər kollegial qurumlarının iclaslarına təqdim olunmuş məsələlərin lazımi tələblərə və limitlərə cavab verməsinə nəzarət etmək və müvafiq tələblərə cavab verməyən sənədləri geri qaytarılması barədə qərar vermək
      5. Şirkətin korporativ idarəetmə standartlarına uyğun fəaliyyətinin təmin etmək və korporativ idarəetmə strategiyasının icra edilməsində iştirak etmək
      6. Nəzarət orqanları tərəfindən gələn müraciət və sorğuları koordinasiya etmək və vaxtı-vaxtında cavablandırılmasını təmin etmək
      7. Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.


      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 2 il təcrübə tələb olunur
      Təhsili/ixtisası: Hüquq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, Rus dili: əla, İngilis dili: əla
      Üstünlüklər: Maliyyə və ya dövlət qurumlarında katiblik şöbəsində təcrübə
      Kompüter bilikləri: MS Office:orta
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, qətiyyətlilik, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, məlumat əldəetmə.

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

       
       
  • Məlumat bazası və dəstək şöbəsi - Məlumat bazası və dəstək şöbəsinin baş mütəxəssisi

      Struktur bölmə: İnformasiya texnologiyaları departamenti,Məlumat bazası və dəstək şöbəsi
      Vəzifə: Məlumat bazası və dəstək şöbəsinin baş mütəxəssisi
      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
      Tələb olunan işçi sayı: 1 (bir)
      İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
      Son müraciət tarixi: 30 yanvar 2020

      Vəzifə Öhdəlikləri:
      1. Daxil olmuş tapşırığın analizi və uyğun həll yolunun tapılmasında iştirak etmək.
      2. Hesabatların tərtib edilməsi üçün məlumat bazasının arxitekturasını yenilənməsi,əlavə tələblərin DWH da hazırlanması (Table, view , job, triggervə s.)
      3. Məlumatların müxtəlif sistemlərdən Hesabatlıq sisteminə transfer olunması üçün ETL prosedurlarının yaradılması və dəstəklənməsi
      4. Məlumatların periodik yüklənməsi üçün JOB, Trigger, prosedur və funksiyaların yaradılması və işinə nəzarət etmək. Gündəlik raportları rəhbərə təqdim etmək
      5. Yeni hesabatların yaratmaq və mövcud hesabatlarda dəyişikliklər tətbiq etmək
      6. SQL və T-SQL skriptlərin, funksiyaların yazılması, test edilməsi
      7. MS SSRS və Power BI Serverin tətbiqi və iş prosesinin qurulması və nəzarət edilməsi
      8. Proqram tələblərinə uyğun olaraq test planlarının və senarilərin hazırlanması / nəzərdən keçirilməsi;
      9. Verilənlər bazası təsirləri, səhvlər və ya istifadəyə dair test nəticələrinin təhlili.
      10. Biznes tələbinə uyğun olaraq yeni həllərin verilməsi, mövcud DWH strukturun dayanıqlığının təmin edilməsi

      Namizədə olan tələblər:
      İş təcrübəsi: İnformasiya texnologiyaları sahəsi ( MS SQL) üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
      Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi.
      Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, Rus dili: orta, İngilis dili: orta;
      Üstünlüklər: Avtomatlaşdırılmış test monitorinq sistemlərindən istifadə təcrübəsinin olması , Oracle ,Pyton, R, və s proqramlaşma dilləri üzrə texniki biliklər, İnformasiya texnologiyaları, riyaziyyat, kibernetika ixtisasları üzrə bakalavr dərəcəsi.
      Kompüter bilikləri:MSSQL(T-SQL PSQL): əla;
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, geniş perspektiv, dəyişikliklərə uyğunlaşma. Agile komanda ilə işləmə bacarıqlarının olması

      İmtiyazlar
      Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
      *Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.