Əməyin mühafizəsi üzrə mühəndis
İnzibati işlər şöbəsi
Son müraciət tarixi: 13/11/2024
Vəzifə öhdəlikləri:
1. Müəssisədə əməyin mühafizəsi işinin təşkil etmək və əlaqələndirmək
2. Müəssisənin işçiləri tərəfindən əməyin mühafizəsi üzrə qanunvericilik və digər normativ hüquqi aktlara əməl edilməsinə nəzarət etmək
3. Şirkətdə bədbəxt hadisələrin, peşə xəstəliklərinin qarşısının alınması və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə profilaktik tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirilməsini təşkil etmək
4. İşəgötürənə və işçilərə əməyin mühafizəsi üzrə məsləhətlər vermək
5. İşçilərin əməyin mühafizəsinə dair təlimatlarını işləyib hazırlamaq və tətbiq etmək
6. Yeni işə qəbul olunmuş işçilərə əməyin mühafizəsinə dair giriş təlimatı keçmək.
7. İşçilərə əməyin mühafizəsinə, texniki təhlükəsizliyə dair növbəti və növbədən kənar təlimat keçmək
8. Təlimat jurnallarının imzalanmasına nəzarət etmək
9. Əməyin mühafizəsinə dair illik tədbirlər planı hazırlamaq və razılaşdırmaq və icrasına nəzarət etmək
10. İşçilərin əməyin mühafizəsinə dair bilik səviyyəsinin yoxlama protokollarının hazırlanmasına nəzarət etmək
11. Daxili qrafikə uyğun, şirkətdə əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik işinin vəziyyətini yoxlamaq
12. Tələb olunan peşə sahiblərinə tibbi müayinələr təşkil etmək və nəzarət etmək
13. Obyektin təmiri, ventilyasiya, işıqlandırma, yanğın təhlükəsizliyi və sanitar-məişət şəraitinin yaradılması layihələrinə nəzarət etmək
14. İşçilərin sağlam və təhlükəsiz iş şəraiti ilə təmin edilməsinə nəzarət etmək.
15. Əməyin mühafizəsinə dair yazılı göstərişlər vermək və icrasına nəzarət etmək
16. İşçilərin, əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik və yanğın təhlükəsizliyi haqqında biliklərinin yoxlanması işinə nəzarət etmək
17. İşçilərin şikayət və təkliflərinin qeydiyyatını aparmaq və tabe olduğu şəxsə təqdim etmək
18. Gün ərzində şirkət binasına baxış keçirmək, əməyin mühafizəsi üzrə sənədlərlə tanış olmaq;
19. İşəgötürən və ya onun vəzifəli şəxsləri ilə razılaşmaqla əməyin mühafizəsi vəziyyətinin yoxlanılmasına müvafiq mütəxəssisləri cəlb etmək;
20. Rəhbərinin tapşırığı ilə əməyin mühafizəsi məsələləri müzakirə edilərkən dövlət orqanlarında və ictimai təşkilatlarda müəssisəni təmsil etmək.
21. Baş ofisdə, yeməkxanada sanitar gigiyena qaydalarına nəzarət etmək
22. Aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq və tabe olduğu şəxsə təqdim etmək.
Namizədə olan tələblər:
İş təcrübəsi: SƏTƏM üzrə 2 il iş təcrübəsi tələb olunur.
Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla , Rus dili: orta , İngilis dili: orta
Üstünlüklər: SƏTƏM üzrə müvafiq sertifikatların olması
Kompüter bilikləri: MS Office: əla
Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, geniş perspektiv, problem həlletmə, planlaşdırma.
*Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.