• (012) 942

  • office@pasha-life.az

  • 09:00 - 18:00

  • I-V gün

Bİz kİMİk ?

ŞİRKƏT HAQQINDA

“PAŞA Holding” şirkətlər qrupuna daxil olan “PAŞA Həyat Sığorta” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 24.11.2010-cu il tarixdə Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına alınaraq Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 14.02.2011-ci il tarixli lisenziyası əsasında həyat sığortası sahəsi üzrə xidmətlərin həyata keçirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.

Təsis olunduğu zaman “PAŞA Həyat Sığorta” ASC-nin nizamnamə kapitalı 7.000.000 (yeddi milyon) AZN təşkil edirdisə, fəaliyyətinin ilk 3 ilinin nəticəsi olaraq Cəmiyyətin nizamnamə kapitalı 5,75 dəfə artırılaraq, hazırda 40.250.000 (qırx milyon iki yüz əlli min) manata çatdırılmışdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC dinamik inkişaf edən universal həyat sığortası şirkəti olaraq hazırda Azərbaycan Respublikasının Sığorta qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş həyat sığortası siniflərinə aid olan bütün növ məhsulları müştərilərinə təqdim edir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır

Şirkətimizin bir sıra göstəriciləri

147
Ödənişlər (mln. AZN)
53
Bazar payı %
163
Aktivlər (mln. AZN)
150
Əməkdaşlar

BİZİ FƏQRLƏNDİRƏN AMİLLƏR

BİZİ NİYƏ SEÇMƏLİSİNİZ

Bazar lideri

Sağlam maliyyə durumu

Geniş çeşidli sığorta məhsulları

Sərfəli məhsul şərtləri

Keyfiyyətli müştəri xidməti

Sığorta ödənişlərinin tam vaxtında icrası

image

Hesabatlar

Şirkətin hesabatlarını qeyd edilən illər üzrə yükləyə bilərsiniz.

BİZİM MÜKAFATLAR

image

Customer Relationship Excellence Azerbaijan

“PAŞA Həyat” Böyük Britaniyanın nüfuzlu şirkəti “Luxury Lifestyle” tərəfindən 2016 cı il üçün “Customer Relationship Excellence Azerbaijan” nominasiyası üzrə mükafatlandırılıb

image

“Milli irs”

 

“PAŞA Həyat” Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən “Milli irs” mükafatı ilə mükafatlandırılıb

image

Ən yaxşı müştəri münasibətləri

 

“PAŞA Həyat” “FIAR 2016 - Beynəlxalq Sığorta və Təkrarsığorta Forumu”nda “Ən yaxşı müştəri münasibətləri ” xüsusi beynəlxalq mükafata layiq görülüb. 

Karyera

BİZƏ QOŞUL

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC-də mövcud və potensial insan resurslarına verilən dəyər ön planda tutulmaqla strateji məqsədlərə xidmət edən, yerli qanunvericiliyin və beynəlxalq təcrübənin tələblərinə tam cavab verən insan resursları idarəçiliyi tətbiq edilməkdədir.
Yüksək dəyərlərə malik olan “PAŞA Həyat” ailəsinin hər bir fərdi özü, digər komanda yoldaşları və təmsil etdiyi qurum üçün ən uğurlu nəticəni əldə etmək məqsədilə peşəkarlıqlarını və fərdi göstəricilərini daima inkişaf etdirməkdədir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC-də işə qəbul, yeni işçilərin adaptasiyası, xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi, işçilərin təlim və inkişafı, maddi və qeyri-maddi motivasiya proqramları, müxtəlif ictimai maarifləndirmə tədbirləri məhz bu peşəkar inkişafa dəstək verməklə ümumi strateji məqsədlərə xidmət etməkdədir. Zəhmət olmasa, CV-nizi  cv@pasha-life.az ünvanına göndərin.

image

Mövcud vakansiyalar
  • Məlumat bazası və dəstək şöbəsi - Mütəxəssis

      Struktur bölmə: İnformasiya texnologiyaları departamenti, Məlumat bazası və dəstək şöbəsi

      Vəzifə: Mütəxəssis

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 09 iyun 2017-ci il

      Vəzifənin öhdəlikləri:

      - ETL modulların yazılması;
      - Microsoft Reporting Service-də hesabatların yaradılması;
      - Requlyar hesabatların avtomatlaşdırılması.


      Namizədə olan tələblər:

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi tələb olunur

      Təhsil/ixtisas: Ali təhsil – texniki ixtisaslar üzrə bakalavr təhsili tələb olunur, magistr təhsili arzu olunandır

      Dil bilikləri: Rus və ingilis dillərindən ən azı birini yüksək səviyyədə bilməlidir

      Kompüter bilikləri: C# və ya T-SQL proqramlaşdırma dillərindən birini bilməlidir. SQL(MSSQL) biliyi tələb olunur.

      Üstünlüklər: Microsoft SSRS və DWH sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir

      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə, təqdimetmə bacarığı, riyazi bacarıqlar, məxfi rejimdə işləmək və məlumatların məxfiliyini təmin edə bilmək, proseslərin avtomatlaşdırılması və optimallaşdırılması bacarığı, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı

      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       

      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “SQL developer”  mövzusu ilə cv@pasha-life.az ünvanına göndərilməlidir. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Proqramlaşdırma şöbəsi - Mütəxəssis

      Struktur bölmə: İnformasiya texnologiyaları departamenti, Proqramlaşdırma şöbəsi

      Vəzifə: Mütəxəssis

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 09 iyun 2017-ci il

      Vəzifənin öhdəlikləri:

      - Daxili Platforma üzrə tələb olunan modulların hazırlanması;
      - Təhkim olunmuş layihələr üzrə proqram kodlarının yazılması;
      - Webservislərin hazırlanması və onlar üzrəində əməliyyatların icra olunması.

      Namizədə olan tələblər:

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi tələb olunur

      Təhsil/ixtisas: Ali təhsil – Tətbiqi Riyaziyyat, informatika və ya digər texniki ixtisas üzrə bakalavr təhsili tələb olunur. Magistr təhsili arzuolunandır

      Dil bilikləri: Rus və ingilis dillərindən ən azı birini yüksək səviyyədə bilməlidir

      Kompüter bilikləri: SQL(MSSQL) biliyi olmalı, C#.Net,  ASP.net  proqramlaşdırma dillərini bilməli, HTML, Jquery, CSS-lə yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı olmalıdır

      Üstünlüklər: WebServis –lərin yazılması və onlarla işləmə bacarığı olanlara üstünlük veriləcək

      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə, təqdimetmə bacarığı, riyazi bacarıqlar, məxfi rejimdə işləmək və məlumatların məxfiliyini təmin edə bilmək, proseslərin avtomatlaşdırılması və optimallaşdırılması bacarığı, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı

      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       

      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “Developer”  mövzusu ilə cv@pasha-life.az ünvanına göndərilməlidir. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Məlumat bazası və dəstək şöbəsi - Mütəxəssis

      Struktur bölmə: İnformasiya texnologiyaları departamenti, Məlumat bazası və dəstək şöbəsi

      Vəzifə: Mütəxəssis

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 09 iyun 2017-ci il

      Vəzifənin öhdəlikləri:

      - Biznes qurumlardan alınmış tələblərin analitik təhlili (tələbin sistemləşdirilməsi, strukturlaşdırılması, optimal həllin tapılması) və texniki tapşırığın hazırlanması;
      - Texniki tapşırığın kiçik tapşırıqlara bölünməsi və müvafiq İT icraçılara təhkim edilməsi;
      - Tələbin icrasının planlaşdırılması və prioritetlərin müəyyən olunması;
      - Tapşırıqların icrasına nəzarət;
      - Tələbin təhvil təslim prosesində iştirak.


      Namizədə olan tələblər:

      İş təcrübəsi: İnformasiya texnologiyaları sahəsində(proqramlaşdırma) analitik kimi ən azı iki il iş təcrübəsi tələb olunur

      Təhsil/ixtisas: Ali təhsil- iqtisadi və ya riyazi ixtisaslar üzrə bakalavr dərəcəsi tələb olunur. Magistr dərəcəsi arzu olunandır

      Dil bilikləri: Rus və ingilis dillərindən ən azı birini yüksək səviyyədə bilməlidir

      Kompüter bilikləri: Kompüter proqramları və Microsoft Office(Word, PowerPoint, MS Project, Excel) proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı.

      Üstünlüklər: Siğorta şirkətində iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək

      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə, təqdimetmə bacarığı, riyazi bacarıqlar, məxfi rejimdə işləmək və məlumatların məxfiliyini təmin edə bilmək, proseslərin avtomatlaşdırılması və optimallaşdırılması bacarığı, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       

      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “İT analitik”   mövzusu ilə cv@pasha-life.az ünvanına göndərilməlidir. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Korporativ hüquq şöbəsi - Müdir

      Struktur bölmə: Korporativ hüquq şöbəsi

      Vəzifə: Şöbə müdiri

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 30 iyun 2017-ci il

      Vəzifənin öhdəlikləri:

      - Cəmiyyətin adından bağlanılan müqavilələrə (sığorta müqavilələri istisna olmaqla) və ona aid digər sənədlərə hüquqi rəy vermək;
      - Cəmiyyətin adından hüquqi və fiziki şəxslərlə bağlanılan müqavilələr (sığorta müqavilələri istisna olmaqla) və ona aid digər sənədlərın hazırlanmasını təmin etmək; 
      - Cəmiyyətin adından bağlanılan müqavilələr (sığorta müqavilələri istisna olmaqla) və ona aid digər sənədlərın reyestrinin aparılması, saxlanması işini təşkil etmək;
      - Cəmiyyətin adından bağlanmış və müddəti başa çatmış müqavilələrin qeydiyyatının aparılması işinin təşkil edilməsi; 
      - Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi  və ya digər məsələlərlə əlaqədar daxil olmuş ərizə və şikayətlərə qanunla müəyyən olunmuş qaydada və müddətdə baxmaq, müraciətdə qeyd olunan hallar üzrə əsaslandırılmış cavabların hazırlanmasını təmin etmək;
      - Cəmiyyətin hüquqların və qanuni mənafelərinin məhkəmələrdə müdafiə edilməsi ilə əlaqədar işləri təşkil etmək, bununla bağlı bütün sənədləşdirmə işlərinin aparılmasını təmin etmək;
      - Məhkəmələrdə və digər dövlət orqanlarında şirkəti təmsil etmək üçün etibarnamələr hazırlamaq;
      - Məhkəmə qərarlarının icra olunması üçün aidiyyəti sturktur bölmələri məlumatlandırmaq; 
      - Cəmiyyətin struktur bölmələrinə hüquqi yardım göstərilməsini təmin etmək;
      - Şöbəyə aid əsas funksiyaların və tapşırıqların lazımınca və vaxtında yerinə yetirilməsi üçün əməkdaşların fəaliyyətini tənzimləmək, onları vaxtaşırı olaraq təlimatlandırmaq;
      - Şöbə üzrəinə qoyulmuş hədəflərin əladə edilməsi üçün tədbirlər görmək;
      - Şöbə əməkdaşları tərəfindən əmək intizamına riayət olunmasını təmin etmək.


      Namizədə olan tələblər:

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi tələb olunur

      Təhsil/ixtisas: Ali hüquq təhsili

      Dil bilikləri: Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri yüksək səviyyədə bilməlidir

      Kompüter bilikləri: MS Office

      Üstünlüklər: Sığorta və ya digər maliyyə sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir

      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/analitik düşüncə, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlmatın düzgün ötürülməsi bacarığı, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı (özünütəkmilləşdirmə), məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı, liderlik və tabeçiliyindəki işçilərin motivasiyası, koordinasiya etmə/təşkilatçılıq, səlahiyyətləri bölüşmə bacarığı, işin planlaşdırması və istiqamətləndirməsi, qərar vermə bacarığı.

      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       

      Vakansiya üçün müraciət qaydası: CV-lər “Korporativ hüquq”  mövzusu ilə cv@pasha-life.az ünvanına göndərilməlidir. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Hüquqi təminat şöbəsi - Mütəxəssis

      Struktur bölmə: Hüquqi təminat şöbəsi

      Vəzifə: Mütəxəssis

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 30 iyun 2017-ci il

      Vəzifənin öhdəlikləri:

      - Cəmiyyətin struktur bölmələri, habelə filial və nümayəndəlikləri tərəfindən qanunvericiliyin tələblərinə, o cümlədən sığortaçının müvafiq daxili sənədlərində müəyyən edilmiş daxili prosedurlara uyğun fəaliyyətin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək və bununla bağlı yoxlamaların aparılmasında iştirak etmək;
      - İdarəetmə orqanlarının qərarlarını, iclas protokollarını tərtib etmək;
      - Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı və digər qurumlardan layihə şəklində daxil olan qanun və digər normativ hüquqi aktlarlarla bağlı təkliflər hazırlamaq; 
      - Qanunvericilik aktlarını və onlara olunmuş əlavə və dəyişiklikləri araşdırıb aidiyyəti struktur bölmələrə göndərmək, əməkdaşların normativ-hüquqi aktlarla tanış olmasını və onların tətbiq olunması prosedurunun izahını həyata keçirmək;
      - Cəmiyyətin bütün struktur bölmələrindən daxil olan hüquqi uyğunluq məsələləri üzrə sorğuları cavablandırmaq;
      - Maliyyə bazarlarına nəzarət orqanı və ya başqa təşkilatlara göndərilən, qanunvericiliyin tələbləri və ya başqa hüquqi məsələlərlə əlaqədar olan məktubları hazırlamaq və ya hazırlanması prosesinə hüquqi nəzarət etmək;
      - Cəmiyyət tərəfindən maliyyə bazarlarına nəzarət orqanına və digər qurumlara verilən hesabatların vaxtında təqdim edilməsinə nəzarət etmək;
      - Lisenziyalaşdırma, icazələrin alınmasını tələb edən məsələlər üzrə sənədləri hazırlamaq, müvafiq tədbirlər görmək;
      - Qanunvericiliklə maliyyə bazarlarına nəzarət orqanına məlumat verilməsi tələb olunan qərarlar barədə məlumatı təqdim etmək
      - Şöbə üzərinə qoyulmuş hədəflərin əldə edilməsi üçün öhdəsinə düşən digər tədbirləri həyata keçirmək.


      Namizədə olan tələblər:

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi tələb olunur

      Təhsil/ixtisas: Ali hüquq təhsili

      Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməlidir

      Kompüter bilikləri: MS Office

      Üstünlüklər: Sığorta və ya digər maliyyə sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir

      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/analitik düşüncə, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlmatın düzgün ötürülməsi bacarığı, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı (Özünütəkmilləşdirmə), məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.

      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       

      Vakansiya üçün müraciət qaydası: CV-lər “Hüquqi təminat” mövzusu ilə cv@pasha-life.az ünvanına göndərilməlidir. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Hüquq departamenti - Direktor

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti 

      Vəzifə: Direktor

      Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 30 iyun 2017-ci il

      Vəzifənin öhdəlikləri:

      - Cəmiyyətin fəaliyyəti zamanı meydana çıxan hüquqi məsələlər üzrə rəylər verilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyətin fəaliyyəti zamanı hüquqi uyğunluq məsələlərinin tənzimlənməsi;
      - Qanunvericiliyin tətbiqi ilə bağlı Cəmiyyətin struktur bölmələrinə məsləhətlərin verilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyət adından bağlanılan müqavilələr və onunla bağlı digər sənədlərə hüquqi rəy verilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyətin cəlb edildiyi məhkəmə mübahisələrində mənafelərin müdafiəsinin təşkili;
      - Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi işinin təşkili və bu sahəyə nəzarət edilməsi;
      - Cəmiyyətə daxil olan və xaric olan sənədlərin dövriyyəsi, saxlanılması və arxivləşdirilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyətin daxili normativ sənədlərinin hazırlanması, yenilənməsi, saxlanması, biznes proseslərə uyğunlaşdırılması işinin təşkili; 
      - Qanunvericiliyində meydana çıxan ziddiyyətli məqamlarla bağlı müvafiq dövlət orqanlarına sorğular göndərilməsi işini təşkili;
      - Hüquqi məsələlərlə bağlı müvafiq təşkilatlar, qurumlar, hüquqi şəxslər və dövlət orqanları ilə əlaqələrin yaradılması və işin təkmilləşdirilməsi sahəsində işlərin görülməsi;
      - Hüquqi təminat, korporativ hüquq, sığorta hadisələri və kargüzarlıq funksiyalarına ümumi rəhbərliyin və nəzarətin həyata keçirilməsi;
      - Departamentin əməkdaşları tərəfindən əsas vəzifə və funksiyaların vaxtında və düzgün icra edilməsinə nəzarət edilməsi. 


      Namizədə olan tələblər:

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə 2 ili rəhbər vəzifədə olmaqla ən azı 5 il iş təcrübəsi tələb olunur

      Təhsil/ixtisas: Ali hüquq təhsili

      Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyədə bilməlidir

      Kompüter bilikləri: MS Office

      Üstünlüklər: Sığorta və ya digər maliyyə sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir

      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlmatın düzgün ötürülməsi bacarığı, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı, liderlik və tabeçiliyindəki işçilərin motivasiyası, koordinasiya etmə/təşkilatçılıq, səlahiyyətləri bölüşmə bacarığı, işin planlaşdırması və istiqamətləndirməsi, qərar vermə bacarığı.

      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası

       

      Vakansiya üçün müraciət qaydası: CV-lər “Hüquq departamentinin direktoru”  mövzusu ilə cv@pasha-life.az ünvanına göndərilməlidir. Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.