• (012) 942

  • office@pasha-life.az

  • 09:00 - 18:00

  • I-V gün

Bİz kİmİk ?

ŞİRKƏT HAQQINDA

“PAŞA Holding” şirkətlər qrupuna daxil olan “PAŞA Həyat Sığorta” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti 24.11.2010-cu il tarixdə Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına alınaraq Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 14.02.2011-ci il tarixli lisenziyası əsasında həyat sığortası sahəsi üzrə xidmətlərin həyata keçirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.

Təsis olunduğu zaman “PAŞA Həyat Sığorta” ASC-nin nizamnamə kapitalı 7.000.000 (yeddi milyon) AZN təşkil edirdisə, fəaliyyətinin ilk 3 ilinin nəticəsi olaraq Cəmiyyətin nizamnamə kapitalı 5,75 dəfə artırılaraq, hazırda 40.250.000 (qırx milyon iki yüz əlli min) manata çatdırılmışdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC dinamik inkişaf edən universal həyat sığortası şirkəti olaraq hazırda Azərbaycan Respublikasının Sığorta qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş həyat sığortası siniflərinə aid olan bütün növ məhsulları müştərilərinə təqdim edir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC İcbari Sığorta Bürosunun iştirakçısıdır

Şirkətimizin bir sıra göstəriciləri

147
Ödənişlər (mln. AZN)
53
Bazar payı %
163
Aktivlər (mln. AZN)
150
Əməkdaşlar

BİZİ FƏQRLƏNDİRƏN AMİLLƏR

BİZİ NİYƏ SEÇMƏLİSİNİZ

Bazar lideri

Sağlam maliyyə durumu

Geniş çeşidli sığorta məhsulları

Sərfəli məhsul şərtləri

Keyfiyyətli müştəri xidməti

Sığorta ödənişlərinin tam vaxtında icrası

image

Hesabatlar

Şirkətin hesabatlarını qeyd edilən illər üzrə yükləyə bilərsiniz

BİZİM MÜKAFATLAR

image

Customer Relationship Excellence Azerbaijan

“PAŞA Həyat” Böyük Britaniyanın nüfuzlu şirkəti “Luxury Lifestyle” tərəfindən 2016 cı il üçün “Customer Relationship Excellence Azerbaijan” nominasiyası üzrə mükafatlandırılıb

image

“Milli irs”

 

“PAŞA Həyat” Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən “Milli irs” mükafatı ilə mükafatlandırılıb

image

Ən yaxşı müştəri münasibətləri

 

“PAŞA Həyat” “FIAR 2016 - Beynəlxalq Sığorta və Təkrarsığorta Forumu”nda “Ən yaxşı müştəri münasibətləri ” xüsusi beynəlxalq mükafata layiq görülüb. 

Karyera

BİZƏ QOŞUL

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC-də mövcud və potensial insan resurslarına verilən dəyər ön planda tutulmaqla strateji məqsədlərə xidmət edən, yerli qanunvericiliyin və beynəlxalq təcrübənin tələblərinə tam cavab verən insan resursları idarəçiliyi tətbiq edilməkdədir.
Yüksək dəyərlərə malik olan “PAŞA Həyat” ailəsinin hər bir fərdi özü, digər komanda yoldaşları və təmsil etdiyi qurum üçün ən uğurlu nəticəni əldə etmək məqsədilə peşəkarlıqlarını və fərdi göstəricilərini daima inkişaf etdirməkdədir.

“PAŞA Həyat Sığorta” ASC-də işə qəbul, yeni işçilərin adaptasiyası, xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi, işçilərin təlim və inkişafı, maddi və qeyri-maddi motivasiya proqramları, müxtəlif ictimai maarifləndirmə tədbirləri məhz bu peşəkar inkişafa dəstək verməklə ümumi strateji məqsədlərə xidmət etməkdədir. Zəhmət olmasa, CV-nizi  cv@pasha-life.az ünvanına göndərin.

image

Mövcud vakansiyalar
  • Korporativ hüquq şöbəsi - Müdir

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti, Korporativ hüquq şöbəsi - Müdir

      Əmək/H: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 22 oktyabr 2017-ci il

      İş saatları (iş rejimi): 09:00-18:00

      Vəzifənin öhdəlikləri

      - Cəmiyyətin adından bağlanılan müqavilələrə (sığorta müqavilələri istisna olmaqla) və ona aid digər sənədlərə hüquqi rəy vermək;
      - Cəmiyyətin adından hüquqi və fiziki şəxslərlə bağlanılan müqavilələr (sığorta müqavilələri istisna olmaqla) və ona aid digər sənədlərın hazırlanmasını təmin etmək; 
      - Cəmiyyətin adından bağlanılan müqavilələr (sığorta müqavilələri istisna olmaqla) və ona aid digər sənədlərın reyestrinin aparılması, saxlanması işini təşkil etmək;
      - Cəmiyyətin adından bağlanmış və müddəti başa çatmış müqavilələrin qeydiyyatının aparılması işinin təşkil edilməsi; 
      - Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi  və ya digər məsələlərlə əlaqədar daxil olmuş ərizə və şikayətlərə qanunla müəyyən olunmuş qaydada və müddətdə baxmaq, müraciətdə qeyd olunan hallar üzrə əsaslandırılmış cavabların hazırlanmasını təmin etmək;
      - Cəmiyyətin hüquqların və qanuni mənafelərinin məhkəmələrdə müdafiə edilməsi ilə əlaqədar işləri təşkil etmək, bununla bağlı bütün sənədləşdirmə işlərinin aparılmasını təmin etmək;
      - Məhkəmələrdə və digər dövlət orqanlarında şirkəti təmsil etmək üçün etibarnamələr hazırlamaq;
      - Məhkəmə qərarlarının icra olunması üçün aidiyyəti sturktur bölmələri məlumatlandırmaq; 
      - Cəmiyyətin struktur bölmələrinə hüquqi yardım göstərilməsini təmin etmək;
      - Şöbəyə aid əsas funksiyaların və tapşırıqların lazımınca və vaxtında yerinə yetirilməsi üçün əməkdaşların fəaliyyətini tənzimləmək, onları vaxtaşırı olaraq təlimatlandırmaq;
      - Şöbə üzrəinə qoyulmuş hədəflərin əladə edilməsi üçün tədbirlər görmək;
      - Şöbə əməkdaşları tərəfindən əmək intizamına riayət olunmasını təmin etmək.

      Namizədə olan tələblər

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: Ali hüquq təhsili.
      Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyədə bilməlidir.
      Kompüter bilikləri: MS Office.
      Üstünlüklər: Sığorta və ya digər maliyyə sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir.
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/analitik düşüncə, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlmatın düzgün ötürülməsi bacarığı, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı (özünütəkmilləşdirmə), məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı, liderlik və tabeçiliyindəki işçilərin motivasiyası, koordinasiya etmə/təşkilatçılıq, səlahiyyətləri bölüşmə bacarığı, işin planlaşdırması və istiqamətləndirməsi, qərar vermə bacarığı.
      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.


      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “Korporativ hüquq” mövzusu ilə cv@pasha-life.az elektron ünvanına göndərilməlidir


  • Hüquq departamenti - Direktor

      Struktur bölmə: Hüquq departamenti - Direktor

      Əmək/H: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 22 oktyabr 2017-ci il

      İş saatları (iş rejimi): 09:00-18:00

      Vəzifənin öhdəlikləri

      - Cəmiyyətin fəaliyyəti zamanı meydana çıxan hüquqi məsələlər üzrə rəylər verilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyətin fəaliyyəti zamanı hüquqi uyğunluq məsələlərinin tənzimlənməsi;
      - Qanunvericiliyin tətbiqi ilə bağlı Cəmiyyətin struktur bölmələrinə məsləhətlərin verilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyət adından bağlanılan müqavilələr və onunla bağlı digər sənədlərə hüquqi rəy verilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyətin cəlb edildiyi məhkəmə mübahisələrində mənafelərin müdafiəsinin təşkili;
      - Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi işinin təşkili və bu sahəyə nəzarət edilməsi;
      - Cəmiyyətə daxil olan və xaric olan sənədlərin dövriyyəsi, saxlanılması və arxivləşdirilməsi işinin təşkili;
      - Cəmiyyətin daxili normativ sənədlərinin hazırlanması, yenilənməsi, saxlanması, biznes proseslərə uyğunlaşdırılması işinin təşkili; 
      - Qanunvericiliyində meydana çıxan ziddiyyətli məqamlarla bağlı müvafiq dövlət orqanlarına sorğular göndərilməsi işini təşkili;
      - Hüquqi məsələlərlə bağlı müvafiq təşkilatlar, qurumlar, hüquqi şəxslər və dövlət orqanları ilə əlaqələrin yaradılması və işin təkmilləşdirilməsi sahəsində işlərin görülməsi;
      - Hüquqi təminat, korporativ hüquq, sığorta hadisələri və kargüzarlıq funksiyalarına ümumi rəhbərliyin və nəzarətin həyata keçirilməsi;
      - Departamentin əməkdaşları tərəfindən əsas vəzifə və funksiyaların vaxtında və düzgün icra edilməsinə nəzarət edilməsi. 

      Namizədə olan tələblər

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə 2 ili rəhbər vəzifədə olmaqla ən azı 5 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: Ali hüquq təhsili.
      Dil bilikləri: Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyədə bilməlidir.
      Kompüter bilikləri: MS Office.
      Üstünlüklər: Sığorta və ya digər maliyyə sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir.
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlmatın düzgün ötürülməsi bacarığı, yazı qabiliyyəti, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı, liderlik və tabeçiliyindəki işçilərin motivasiyası, koordinasiya etmə/təşkilatçılıq, səlahiyyətləri bölüşmə bacarığı, işin planlaşdırması və istiqamətləndirməsi, qərar vermə bacarığı.
      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.


      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “Hüquq departamentinin direktoru” mövzusu ilə cv@pasha-life.az elektron ünvanına göndərilməlidir


  • İnformasiya texnologiyaları departamenti - Mütəxəssis

      Struktur bölmə: İnformasiya texnologiyaları departamenti/ İnformasiya sistemlərinin təminatı şöbəsi - Mütəxəssis

      Əmək/H: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq

      Son müraciət tarixi: 20 oktyabr 2017-ci il

      İş saatları (iş rejimi): 09:00-18:00

      Vəzifənin öhdəlikləri

      - Texniki işlərin görülməsi, iş mühitində yaranacaq problemlərin həll olunması və texniki xidmətin göstərilməsi;
      - Kompüterlərin formatlanması, sistemlərin yüklənməsi;
      - Şəbəkə mühitində problemlərin həll edilməsi;
      - Cisco avadanlıqlarla işləmək bacarığı ( router, switch, wireless – controller və s.)
      - Serverlərdə müəyyən olunmuş əməliyyatların aparılması.

      Namizədə olan tələblər

      İş təcrübəsi: Sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
      Təhsili/ixtisası: İstənilən ixtisas üzrə bakalavr təhsili tələb olunur.
      Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla,Rus və İngilis dillərini orta səviyyədə bilməlidir.
      Kompüter bilikləri: Proqram təminatların ilə işləmə bacarığı, Windows 2008/2010 və Windows Serverdə işləmə bacarığı, Linux Əməliyyat sistemində işləmə bacarığı, avadanlıqlara aid xüsusi proqram təminatları və monitorinq sistemlərində işləmə bacarığı.
      Üstünlüklər: Müvafiq sahə üzrə sertifikatların olması.
      Fərdi keyfiyyət tələbləri: Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı/Analitik düşüncə, təqdimetmə bacarığı, riyazi bacarıqlar, məxfi rejimdə işləmək və məlumatların məxfiliyini təmin edə bilmək, proseslərin avtomatlaşdırılması və optimallaşdırılması bacarığı, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək bacarığı, aktiv öyrənmə bacarığı (Özünütəkmilləşdirmə), məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.
      İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası.


      Vakansiya üçün müraciət qaydası CV-lər “İnformasiya sistemlərinin təminatı” mövzusu ilə cv@pasha-life.az elektron ünvanına göndərilməlidir